logo

CSR
 „Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze.” Rusza kampania społeczna Narodowego Centrum Kultury i Grupy LOTOS

„Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze.” Rusza kampania społeczna Narodowego Centrum Kultury i Grupy LOTOS

2 maja 2018 roku startuje kampania społeczna zainicjowana przez Grupę LOTOS wspólnie z Narodowym Centrum Kultury oraz partnerami: programem Niepodległa, TVP i Polskim Radiem. Celem kampanii „Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze.” jest zwiększenie świadomości Polaków na temat wartości barw i symboli narodowych oraz ich poprawnego wykorzystywania.

Działalność handlowa
LOTOS i PGNiG będą rozwijać rynek LNG nad Bałtykiem

LOTOS i PGNiG będą rozwijać rynek LNG nad Bałtykiem

LOTOS Asfalt oraz PGNiG Obrót Detaliczny spółki z Grupy Kapitałowej LOTOS i PGNiG będą wspólnie oferowały usługę bunkrowania statków paliwem LNG, pochodzącym z Terminala Gazowego w Świnoujściu. Umowa o współpracy została popisana 19 kwietnia br. podczas konferencji, poświęconej przyszłości LNG jako paliwa żeglugowego na Bałtyku. Porozumienie ma wymiar handlowy i ekologiczny, pozwoli także na szersze komercyjne wykorzystanie gazoportu w Świnoujściu.