logo

14 marca br. swoją premierę będzie miał nowy spot reklamowy Grupy LOTOS. W sobotę rozpoczyna się ogólnopolska kampania telewizyjna wspierająca program lojalnościowy Navigator.

Działalność handlowa

14 marca br. swoją premierę będzie miał nowy spot reklamowy Grupy LOTOS. W sobotę rozpoczyna się ogólnopolska kampania telewizyjna wspierająca program lojalnościowy Navigator.

Pomysł kreatywny reklamy stworzyła agencja reklamowa Euro RSCG, która nadzorowała również produkcję filmu. Agencja Euro RSCG ma duże doświadczenie w pracy nad rozwojem marki i obsługuje między innymi brandy znanych francuskich koncernów samochodowych.

Od strony produkcyjnej spot został przygotowany przez Studio Postprodukcyjne Orka. W swoim portfolio studio posiada filmy reklamowe stworzone m.in. dla znanych klientów z branży telefonii komórkowej, usług bankowych oraz filmy fabularne.

Muzykę do filmu reklamowego skomponował Bogdan Kierejsza, kompozytor muzyki do ponad 200 reklam radiowych i telewizyjnych oraz ilustracji muzycznych do różnego rodzaju form wizyjnych emitowanych w Polsce, a także wielu krajach Europy i Azji.

Podobnie jak w 2008 r., LOTOS kontynuować będzie swoją kampanię informacyjną w telewizji, gdzie inwestycja w reklamę w przeliczeniu na jednego odbiorcę jest niewielka. Kampanie reklamowe w telewizji skutecznie docierają do masowego odbiorcy. Warto przypomnieć, że w trakcie pierwszej edycji Navigatora wydano prawie milion kart, co wskazuje na duże zainteresowanie programem oraz odnotowano dwucyfrowe wzrosty sprzedaży na stacjach paliw LOTOS.

O programie

Program Navigator został stworzony dla osób, które przy okazji pobytu na stacjach LOTOS chcą skorzystać z niecodziennej formy zabawy i odebrać markowe nagrody. Wystarczy dokonać transakcji przy użyciu karty Navigator. Przez cały rok punktowany jest zakup paliw i olejów marki LOTOS, napojów energetycznych Dynamic, płynu do spryskiwaczy Navigator oraz okresowo produkty sklepowe. Częstym partnerem w programie są produkty renomowanych marek napojów i słodyczy. Udział produktów sklepowych w Navigatorze odnotowuje cały czas tendencje wzrostową.

Co nowego w nagrodach?

Dobór nagród do drugiej edycji Navigatora nastąpił w oparciu o sugestie Klientów, które wpływały za pośrednictwem strony internetowej programu lojalnościowego (www.lotosnavigator.pl), infolinii (0 801 345 678) oraz innych kanałów komunikacji.

Dwie silne, międzynarodowe marki Fila i Philips wspierają drugą edycję Navigatora. Produkty marki Fila wprowadziły do oferty sportową nutę, dlatego można w niej znaleźć czapeczkę bejsbolową, torbę sportową oraz modny dres. W przypadku marki Philips wśród zalet produktów można wymienić praktyczną stronę użytkowania nagród. W kolekcji jest mikrowieża hi-fi, którą można umieścić także na ścianie, poręczny odkurzacz samochodowy czy też nowoczesna aluminiowa latarka diodowa. Wszystkie produkty charakteryzują się trałowością i doskonałą jakością.

Szczegółowe informacje dotyczące programu lojalnościowego znajdą Państwo tutaj.

W styczniu 2009 r. minęło trzynaście lat istnienia spółki LOTOS Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw LOTOS. Wszystkie stacje koncernu oferują doskonałej jakości paliwo produkowane przez rafinerię Grupy LOTOS SA w Gdańsku. Stacje paliw LOTOS, w liczbie ok. 315 obiektów, są dogodnie zlokalizowane w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży.

Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.(58) 308 75 70, (0) 505 050 454, e-mail: marcin.zachowicz@grupalotos.pl