logo

Działalność handlowa

Już przeszło pół miliona kart Navigator wydano do tej pory na blisko 200 stacjach marki LOTOS. Program lojalnościowy koncernu, który wystartował zaledwie cztery miesiące temu z dnia na dzień zyskuje nowych uczestników.

Karta LOTOS Navigator

W lutym i marcu br. przeprowadzono kampanię promującą program Navigator. Jej głównym celem było przedstawienie klientom korzyści płynących z uczestnictwa w długofalowym systemie lojalnościowym. Spot reklamowy Navigatora wyemitowały wówczas główne stacje telewizyjne – TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne - m.in. TVN 24, TVN Turbo, i Polsat Sport. Ponadto przez cały czas trwania akcji, w 33 największych polskich miastach, kierowcy mogli spotkać ponad 200 autobusów komunikacji miejskiej reklamujących Navigatora.

– Już w marcu - miesiąc po starcie programu - wydaliśmy klientom blisko 300 tysięcy kart Navigator – mówi Hanka Krzyżańska, prezes LOTOS Paliw. – Dziś możemy się pochwalić ilością przekraczającą pół miliona sztuk. Myślę, że te liczby mówią same za siebie i są najlepszym świadectwem popularności naszego programu wśród kierowców na terenie całego kraju.

Formuła programu Navigator polega na premiowaniu stałych klientów stacji paliw LOTOS specjalnie wyselekcjonowaną kolekcją markowych nagród.

– Upominki wybraliśmy w szczególności z myślą o kierowcach, ale nie tylko o nich – komentuje Magdalena Jurdziak, szef biura marketingu LOTOS Paliw. – Zaletą naszego programu – często podkreślaną przez klientów – jest fakt, iż odbiór nagród odbywa się bezpośrednio na stacjach, bez zamówień i zbędnego czekania.

LOTOS Paliwa planują dodatkowo stale powiększać wachlarz upominków dostępnych dla klientów biorących udział w programie.

Wprowadzenie systemu lojalnościowego Navigator to kolejny etap działań Grupy LOTOS konsekwentnie zmierzających do dalszej rozbudowy i pogłębienia kanałów sprzedaży detalicznej koncernu. Ponadto od października ubr. LOTOS wprowadził do oferty markowe paliwa Dynamic. Aktualnie są one dostępne na 125 stacjach ajencyjnych koncernu w całej Polsce. Spółka LOTOS Paliwa rozpoczęła również wprowadzanie paliw premium do sieci partnerskiej, liczącej ponad 70 stacji. Zakończenie tego procesu zaplanowano na koniec roku 2008. Stosowanie paliw Dynamic zdecydowanie poprawia dynamikę, czas reakcji i osiągi samochodów, pozwalając na pełne wykorzystanie mocy silnika oraz lepsze przyspieszenie. Dodatkowo unikalna receptura paliw Dynamic oraz zastosowane w procesie ich produkcji komponenty znacznie obniżają tarcia w silniku oraz chronią zbiorniki i instalacje paliwowe przed korodowaniem.

Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie programu Navigator

W styczniu 2008 r. minęło dwanaście lat istnienia spółki LOTOS Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw LOTOS. Wszystkie stacje koncernu oferują doskonałej jakości paliwo produkowane przez rafinerię Grupy LOTOS SA w Gdańsku. Stacje paliw LOTOS, w liczbie ok. 350 obiektów, są dogodnie zlokalizowane w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży.

Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.(58) 308 75 70, (0) 505 050 454, e-mail: marcin.zachowicz@grupalotos.pl