logo

Ogólne
Zakończyła się zorganizowana wspólnie przez Lotos Oil i Lotos Paliwa akcja promocyjna, "Co godzinę nagrody". Przez 61 dni od 1 kwietnia do 31 maja do organizatorów nadeszło ponad 73 tysiące sms. Poczta dostarczyła kolejne 7 tysięcy kuponów. Dwie główne nagrody samochody renault megane wylosowali Waldemar Talaga z Radziszowa oraz Beata Krysiak z Działdowa.

Nie obyło się bez dodatkowych emocji. Pan Waldemar nie mógł znaleźć dowodu zakupu oleju, którego dokonał w hipermarkecie Tesco, przedstawił nam jednak jego wtórnik. Ile musiał walczyć, aby go otrzymać pozostaje nam się tylko domyślać.

Natomiast Pani Beata wysłała do nas 7 SMSów, wygrał z wysłanym numerem paragonu 570, obecnie jej samochód jest (zupełnie przypadkowo) z numerem rejestracyjnym kończącym się na cyfry 570.
W akcji udział wzięło 200 stacji w tym wszystkie stacje własne i 150 stacji patronackich.
W promocji uczestniczyli, Klienci, którzy w czasie jej trwania zdecydowali się na zakup paliwa i oleju. Wśród nich wylosowano łącznie: 671 aparatów cyfrowych HP i 671 przenośnych odtwarzaczy CD Thomson.
Promocja "Co Godzina Nagrody" była pierwszą tak dużą, ogólnopolską akcją organizowaną wspólnie przez Lotos Paliwa i Lotos Oil w stałej współpracy z pracownikami służb marketingowych Grupy Lotos.

W trakcie akcji promocyjnej na stacjach sieci LOTOS przeprowadzono kompleksową akcję kontrolno - motywacyjną dla pracowników stacji paliw. W części kontrolnej poprzez wizyty tajemniczych klientów oceniano jakość standardów panujących na stacjach, sposób obsługi i ekspozycji materiałów promocyjnych. W wyniku szeregu ocen powstały rankingi stacji po pierwszym miesiącu trwania promocji i po jej zakończeniu. Dla potrzeb rankingu prócz kompleksowych ocen z audytu uwzględniono wyniki sprzedażowe oraz liczbę wysłanych smsów przez klientów danej stacji. Pracownicy najlepszych stacji otrzymali nagrody pieniężne. Nagrodzone stacje to na koniec kwietnia Stacja Alfa (SF 17 w Gdańsku, przy ul. Kołobrzeskiej) oraz Stacja Morena (SF 35 w Gdańsku, przy ul. Rakoczego). Za całość akcji nagrodzono (wyniki na koniec maja) kolejno: Stację Alfa (SF 17 w Gdańsku, przy ul. Kołobrzeskiej), stację patronacką PUH DeKaL w Jabłoni oraz Stację Orunia (SF 45 w Gdańsku, przy ul. Małomiejskiej).

Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupa LOTOS SA
tel.(58) 308 75 70 / (0) 505 050 454
ul Elbląska 135, 80-718
e-mail: marcin.zachowicz@grupalotos.pl | www.lotos.pl