
Ogólne
Podczas konferencji Grupę Lotos reprezentowali między innymi Prezes Grupy LOTOS Paweł Olechnowicz, Dyrektor Handlowy Wojciech Kowalczyk, Dyrektor ds. Produkcji Marek Herra oraz Prezes Lotos Partner Igor Pawela. Konferencję rozpoczęła prezentacja Dyrektora ds. Produkcji Marka Herra na temat procesu produkcji oraz sprzedaży produktów Grupy LOTOS. Potem rozpoczął się wykład Instytutu III Rzeczypospolitej pt. "Główne czynniki wpływające na strukturę środkowoeuropejskiego rynku paliwowego."
Ostatniego dnia konferencji uczestnicy wysłuchali przygotowanego przez Dyrektora Handlowego Wojciecha Kowalczyka wykładu, dotyczącego przede wszystkim polityki firmy i jej strategii w budowaniu partnerskich relacji pomiędzy Grupą Lotos i kluczowymi klientami. Następnie Prezes Lotos Partner Igor Pawela zapoznał zaproszonych gości ze strukturą organizacyjną i zasadami działania spółki Lotos Partner. Szczegółowe informacje dotyczące logistyki spółki przedstawił Dyrektor ds. Zarządzania Zaopatrzeniem Arkadiusz Krzyżanowski.
Dyrektor M. Herra przedstawił aktualne atuty firmy i koncepcje dalszego
rozwoju technologicznego. Poinformował przede wszystkim o przewadze
technologicznej wynikającej z zastosowania w produkcji wysokiej klasy
instalacji hydrokrakingu. Wspomniał również o bardzo dobrych
możliwościach odsiarczania, co skutkuje niską zawartością siarki w
naszych paliwach i innych produktach rafineryjnych. Przedstawił aktualne
i docelowe możliwości produkcyjne Grupy LOTOS.
Paweł Olechnowicz, Prezes Zarządu Grupy LOTOS SA
oraz Wojciech Kowalczyk, członek Zarządu przedstawili koncepcję zmiany nastawienia
Grupy Lotos na bardziej prorynkowe,.
Dyrektor Kowalczyk oznajmił, że planowane są działania mające na celu
poprawienie jakości obsługi klientów. Działania te obejmą między innymi:
- nową, korzystniejszą lokalizację nalewaków na terenie zakładu, co
zapewni szybszą i wygodniejszą obsługę odbiorców,
-stworzenie kompleksu hotelowo/wypoczynkowego, a tym samym możliwości
noclegów dla klientów spoza Gdańska,
-uruchomienie punktów kasowych bezpośrednio przy nalewakach
Wszystko to będzie miało na celu poprawę jakości naszych usług i wpłynie
na podniesienie satysfakcji klientów.
Konferencja była bardzo dobrą okazją do przybliżenia najważniejszym klientom kształtu oraz filozofii działania nowej Grupy Lotos utworzonej przez Rafinerię Gdańską.