
Przez cały listopad w najbardziej popularnych kanałach telewizyjnych zobaczyć można nową reklamę markowych paliw LOTOS Dynamic. Telewizyjny spot reklamowy to pierwszy i najważniejszy element szerokiej kampanii wizerunkowej paliw LOTOS Dynamic, która rozpoczyna się jesienią.
Przez cały listopad w najbardziej popularnych kanałach telewizyjnych zobaczyć można nową reklamę markowych paliw LOTOS Dynamic. Telewizyjny spot reklamowy to pierwszy i najważniejszy element szerokiej kampanii wizerunkowej paliw LOTOS Dynamic, która rozpoczyna się jesienią.
Szybkie samochody, nocne ulice Warszawy, zimno przenikające do kości. W takiej scenerii reżyser Tomek Nalewajek zarządzał pracą ponad sześćdziesięciu osób zgromadzonych na planie filmowym spotu reklamowego paliw LOTOS Dynamic. Niesamowity efekt ich pracy możemy oglądać przez cały listopad w telewizji. Głównym motywem spotu jest cień pantery, który dynamicznie i z gracją porusza się krok w krok za przemykającym ulicami miasta samochodem napędzanym paliwem Dynamic.

Pomysł kreatywny reklamy stworzyła agencja reklamowa Zero,2 Inżynieria Marki, która również nadzorowała produkcję filmu. Agencja Zero,2 ma duże doświadczenie w pracy nad rozwojem marki - obsługuje między innymi takie brandy jak Audi i Solaris.
Całość produkcji została powierzona uznanym profesjonalistom. Film wyreżyserował Tomasz Nalewajek, który ma na koncie prestiżowe nagrody za reżyserię reklam i teledysków a także trzy nominacje do Fryderyków. Ciężar produkcji wzięło na swoje barki Studio Filmowe M5. W dorobku studia znajdują się filmy reklamowe wyprodukowane dla największych marek działających na polskim rynku.
Doceniane i wyróżniane przez kierowców
- Dynamica wprowadziliśmy do sprzedaży niecały rok temu a już dziś znajomość tej marki wśród klientów danej stacji jest porównywalna ze znajomością paliw BP Ulitmate, czy Statoil Suprema, które na rynku obecne są już kilka lat - komentuje Magdalena Jurdziak, szef biura marketingu LOTOS Paliwa.

Według najświeższych badań Pentora paliwa Dynamic rozpoznawalne są przez 37% klientów. Dla porównania rozpoznawalność paliw Ulitamte wynosi 38%, a Suprema 31%. Z badań tych wynika również, że klienci stacji LOTOS znacznie chętniej kupują dostępne na nich paliwa markowe niż klienci BP czy Statoil. Po udanej promocji, w ramach której można było wygrać samochody marki KIA oraz szkolenia jazdy wyścigowej na profesjonalnym torze Ascari Race Resort w Hiszpanii LOTOS Paliwa szykują kolejne niespodzianki dla swoich klientów.
Budzą zwierzę w każdym aucie
Paliwa Dynamic to wynik niezwykle precyzyjnych analiz laboratoriów rafinerii Grupy LOTOS S.A. w Gdańsku, która jest jedną z najnowocześniejszych rafinerii w Europie Środkowo-Wschodniej. Paliwa Dynamic dzięki unikalnej recepturze zdecydowanie poprawiają dynamikę, czas reakcji i osiągi samochodów pozwalając na pełne wykorzystanie mocy silnika oraz lepsze przyspieszenie. Dodatkowo zastosowane w nich komponenty znacznie obniżają tarcia w silniku oraz chronią zbiorniki i instalacje paliwowe przed korodowaniem.