logo

5 grudnia br. rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca nową akcję promocyjną na stacjach Grupy LOTOS. Kampania będzie mieszanką trzydziestosekundowych spotów w kinie, radio oraz telewizji. Tematem przewodnim oryginalnej kolekcji nagród są bohaterzy filmu Madagaskar 2, który polską premierę będzie miał na początku 2009 r.

Ogólne

5 grudnia br. rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca nową akcję promocyjną na stacjach Grupy LOTOS. Kampania będzie mieszanką trzydziestosekundowych spotów w kinie, radio oraz telewizji. Tematem przewodnim oryginalnej kolekcji nagród są bohaterzy filmu Madagaskar 2, który polską premierę będzie miał na początku 2009 r.

– Projekcje w 50 kinach z 23 miast, ogólnopolska kampania radiowa oraz reklama w najpopularniejszych kanałach filmów dla dzieci zapewnić mają szerokie dotarcie do nowych klientów – powiedziała Magdalena Jurdziak, szef biura marketingu LOTOS Paliwa.

 

Medialne wsparcie promocji zapewniły dom mediowy Optimum Media OMD oraz agencja Euro RSCG.

Od początku grudnia, przez 10 tygodni, klienci tankujący paliwo na stacjach LOTOS mogą zebrać kolekcję 12 magnesów oraz kalendarz magnetyczny na rok 2009. Warunkiem otrzymania nagrody jest zatankowanie 20 litrów paliwa – w przypadku magnesu oraz 40 litrów w przypadku kalendarza. Każdy z magnesów jest oznaczony wizerunkiem jednego z bohaterów drugiej części kultowego filmu animowanego Madagaskar. Lew Alex, zebra Marthy, żyrafa Melman, hipopotam Gloria, Król Julian oraz pingwiny widniejące na magnesach tworzą wraz z kalendarzem wyjątkową, bajkową kolekcję.

Szczegóły promocji na stronie http://www.lotosmadagaskar2.pl/

Grupa LOTOS jest grupą kapitałową, w skład której oprócz Grupy LOTOS S.A. (spółka matka, zarządza rafinerią w Gdańsku), LOTOS Czechowic, LOTOS Jasła i firmy wydobywczej Petrobaltic wchodzi 14 spółek córek spod znaku LOTOS. Zatrudnienie w grupie kapitałowej na koniec września 2008 r. wyniosło 4864 osób. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy LOTOS po trzech kwartałach 2008 r. przekroczył 12,5 mld zł i były wyższe niż porównywalne dane z analogicznego okresu ubiegłego roku o ponad 37%. Skonsolidowany zysk netto koncernu z działalności kontynuowanej po 9 miesiącach tego roku to blisko 478 mln zł. Moce przerobowe rafinerii w Gdańsku wynoszą 6 mln ton ropy naftowej rocznie. Udział Grupy LOTOS w rynku paliw po 8 miesiącach 2008 r. osiągnął poziom 24,3% i wzrósł o 3,4% w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego. W 2007 r. Grupa LOTOS sprzedała ponad 7,1 mln ton produktów, z czego ponad 4,6 mln ton stanowiły paliwa (benzyny, olej napędowy oraz lekki olej opałowy). W ramach zaktualizowanej strategii, opublikowanej w czerwcu 2008 r., Grupa LOTOS planuje do 2012 r. m.in. wzrost przerobu ropy naftowej w gdańskiej rafinerii do 10,5 mln ton rocznie, uzyskanie bezpośredniego dostępu do złóż za granicą oraz wzrost udziału w krajowym rynku paliw do 30%.

Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.(58) 308 75 70, (0) 505 050 454, e-mail: marcin.zachowicz@grupalotos.pl