logo

Grupa Lotos otrzymała tytuł Business Superbrands Polska w kolejnej edycji projektu oceniającego siłę marek na rynku konsumenckim i biznesowym. To już drugie takie wyróżnienie dla spółki. Tytuł przyznała międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd, która wspiera ideę promocji marki już od ponad 14 lat w 80 krajach na całym świecie.

Ogólne

Grupa Lotos otrzymała tytuł Business Superbrands Polska w kolejnej edycji projektu oceniającego siłę marek na rynku konsumenckim i biznesowym. To już drugie takie wyróżnienie dla spółki. Tytuł przyznała międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd, która wspiera ideę promocji marki już od ponad 14 lat w 80 krajach na całym świecie.

 

W tym roku w Polsce w projekcie The Superbrands jury oceniło ponad 1,5 tys. marek konsumenckich oraz 1,2 tys. marek biznesowych. Każda marka oceniana była w skali od 1 do 20 punktów, zaś tytuły otrzymały firmy ze średnią oceną powyżej 12 punktów – Grupa LOTOS znalazła się wśród wyróżnionych firm. W minionych latach tytuł ten uzyskiwało 100-150 marek. Projekt potrwa do listopada i zakończy się uroczystą galą, podczas której wręczone zostaną statuetki. Organizatorzy projektu co roku publikują także album z case studies często zwany „Biblią brandingu”.

W tegorocznej Radzie Marek zasiadło kilkunastu jurorów – wiele innych osób od lat związanych z marketingiem, brandingiem i szeroko rozumianą promocją. To właśnie rada decyduje, które marki są najlepszymi przykładami efektywnego brandingu. Jury co rok wybiera laureatów w 24 kategoriach konsumenckich i 42 kategoriach biznesowych.

Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.(58) 308 75 70, (0) 505 050 454, e-mail: marcin.zachowicz@grupalotos.pl