
Grupa Lotos otrzymała tytuł Business Superbrands Polska w kolejnej edycji projektu oceniającego siłę marek na rynku konsumenckim i biznesowym. To już drugie takie wyróżnienie dla spółki. Tytuł przyznała międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd, która wspiera ideę promocji marki już od ponad 14 lat w 80 krajach na całym świecie.
Grupa Lotos otrzymała tytuł Business Superbrands Polska w kolejnej edycji projektu oceniającego siłę marek na rynku konsumenckim i biznesowym. To już drugie takie wyróżnienie dla spółki. Tytuł przyznała międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd, która wspiera ideę promocji marki już od ponad 14 lat w 80 krajach na całym świecie.
W tegorocznej Radzie Marek zasiadło kilkunastu jurorów – wiele innych osób od lat związanych z marketingiem, brandingiem i szeroko rozumianą promocją. To właśnie rada decyduje, które marki są najlepszymi przykładami efektywnego brandingu. Jury co rok wybiera laureatów w 24 kategoriach konsumenckich i 42 kategoriach biznesowych.
Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.(58) 308 75 70, (0) 505 050 454, e-mail: marcin.zachowicz@grupalotos.pl