
Dokładnie 2 lata temu ruszył program premiowy LOTOS Navigator. Przez ten okres klienci posiadający karty Navigator odebrali ponad 650 tysięcy nagród – oznacza to, że każdy aktywny klient odebrał średnio jedną nagrodę.
Dokładnie 2 lata temu ruszył program premiowy LOTOS Navigator. Przez ten okres klienci posiadający karty Navigator odebrali ponad 650 tysięcy nagród – oznacza to, że każdy aktywny klient odebrał średnio jedną nagrodę.
– Cieszy fakt, że aż tylu klientów sieci LOTOS korzysta z programu premiowego Navigator. Warto przypomnieć, że w marcu na stacjach LOTOS ruszy jego trzecia edycja – mówi Magdalena Jurdziak, szef biura marketingu w spółce LOTOS Paliwa – Wraz z nią pojawi się nowy katalog markowych nagród. Ponadto zaplanowano atrakcyjne zmiany, które są odpowiedzą na potrzeby naszych klientów.
Aby odebrać nagrody – szybko i od ręki – wystarczy dokonać transakcji z kartą Navigator. Punktowane są zakupy paliw i olejów smarnych LOTOS, napojów energetycznych Dynamic, płynu do spryskiwaczy Navigator oraz innych produktów wskazanych na stacjach.
– Osoby zbierające punkty w drugiej edycji programu zachęca się do ich wymiany na bieżące nagrody. Punkty zdobyte do końca grudnia 2009 r. tracą ważność 28 lutego 2010 r. Pozostałe punkty zdobyte po 31 grudnia 2009 r., w przypadku niewykorzystania, przejdą do następnej edycji programu – informuje Andrzej Jakielaszek, kierownik ds. projektów marketingowych odpowiedzialny za funkcjonowanie programu.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany określoną nagrodą, a nie dysponuje odpowiednią liczbą punktów, zawsze może w szybki sposób powiększyć ich ilość dokonując zakupu punktowanego płynu do spryskiwaczy Navigator, napoju energetycznego Dynamic lub wybranych produktów sklepowych np. Atlasy LOTOS czy zimne napoje.
Jak dotąd największą popularnością II edycji programu premiowego Navigator cieszą się produkty marki Fila, a w szczególności polary i dresy. Cały czas dostępne są w ofercie piłki Kappa oraz zestawy szkolne Scooby–doo.
W styczniu 2010 r. minęło czternaście lat istnienia spółki LOTOS Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw LOTOS. Aktualnie w sieci LOTOS funkcjonuje ponad 300 stacji dogodnie zlokalizowanych w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży. Spółka realizuje również inwestycje związane z budową stacji przy autostradach w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych. LOTOS Paliwa posiadają również certyfikowany przez PCBC S.A. system zarządzania jakością w zakresie hurtowego obrotu i dostarczania do stacji paliw benzyn i olejów napędowych do pojazdów samochodowych oraz hurtowego obrotu lekkimi olejami opałowymi.
Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.(58) 308 75 70, (0) 505 050 454, e-mail: marcin.zachowicz@grupalotos.pl