logo

Ruszyła kampania medialna olejów LOTOS Quazar. W jej kreacji wykorzystana została marka Subaru. To pierwszy akcent planowanej współpracy handlowo-marketingowej z tą marką.

Ogólne

Ruszyła kampania medialna olejów LOTOS Quazar. W jej kreacji wykorzystana została marka Subaru. To pierwszy akcent planowanej współpracy handlowo-marketingowej z tą marką.

Kurczący się rynek, wzrost konkurencji ze strony zagranicznych koncernów i wyrównywanie jakości technologicznej olejów spowodowały, że konkurencja w kategorii olejów silnikowych przeniosła się również na konkurowanie marką produktu. Jest to potwierdzenie ogólnoświatowego trendu w większości branż.

– Równoważną do jakości technologicznej cechą produktu jest dla konsumenta sama marka oleju. To ona, dla potencjalnych nabywców, staje się najbardziej rozpoznawalną cechą produktu. – podkreśla Katarzyna Janicka, szef biura strategii komunikacji LOTOS Oil – Ktoś może spyta, dlaczego Subaru? Odpowiedź jest prosta, przywołując twierdzenie profesora Tadeusza Kotarbińskiego, że do zamierzonych celów, dobieramy odpowiednie narzędzia – podsumowuje K. Janicka.

Oleje LOTOS Quazar to produkty przeznaczone do stosowania w nowoczesnych silnikach pracujących w różnorodnych warunkach eksploatacyjnych i różnych stylów jazdy. Dzięki doskonałym parametrom, spełniają surowe wymagania stawiane przez producentów pojazdów w zakresie gwarancji silnika. Można je stosować zarówno w silnikach benzynowych, jak i diesla. Wyposażonych zarówno w katalizatory, jak i filtry cząstek stałych.

W kampanii wykorzystane zostaną najpopularniejsze kanały telewizyjne oraz prasa. Reklama pojawi się również w Internecie. Kreację do kampanii przygotowała Agencja DDB Warszawa, za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Więcej o olejach LOTOS Quazar na stronie: http://www.lotosquazar.eu/

Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.(58) 308 75 70, 505 050 454, e-mail: marcin.zachowicz@grupalotos.pl