
Grupa LOTOS znalazła się wśród liderów Indeksu BI-NGO 2010. Indeks sprawdza jakość komunikowania w Internecie kwestii zaangażowania społecznego wśród 500 największych firm z listy dziennika „Rzeczpospolita”.
Grupa LOTOS znalazła się wśród liderów Indeksu BI-NGO 2010. Indeks sprawdza jakość komunikowania w Internecie kwestii zaangażowania społecznego wśród 500 największych firm z listy dziennika „Rzeczpospolita”.
Grupa LOTOS została jednym z czterech liderów rankingu (obok Banku Handlowego, Danone i PKN ORLEN) zdobywając maksymalną ilość punktów. Jest to tym bardziej istotne, że aż 212 firm z listy Rzeczpospolitej nie otrzymało żadnego punktu.
Główne obszary poddawane badaniu to: polityka i przywództwo firmy, strategia zaangażowania, budowanie relacji, przejrzystość finansową i mierzenie efektów oraz komunikowanie.
– Cieszy nas fakt znalezienia się w gronie liderów indeksu BI-NGO 2010, a uzyskanie maksymalnej ilości punktów świadczy o tym, że podejmowane przez nas działania są właściwe, a informacje prezentowane na stronie przejrzyste, przez co zyskują uznanie wśród interesariuszy zewnętrznych. – mówi Katarzyna Sikorska, kierownik biura sponsoringu, spraw społecznych i CSR Grupy LOTOS S.A.
Wyniki raportu zostały zaprezentowane przez dr Macieja Kozakiewicza z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz Mirellę Panek-Owsiańska, prezesa zarządu, dyrektor generalną Forum Odpowiedzialnego Biznesu, 9 lutego 2011 roku podczas konferencji pt. „Efektywność Społecznego Zaangażowania Firm. Mierzenie. Raportowanie. Komunikacja” zorganizowanej przez CSR Consulting. Forum Odpowiedzialnego Biznesu było partnerem konferencji.
Więcej o CSR w Grupie LOTOS na oficjalnej stronie.
Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.(58) 308 75 70, (0) 505 050 454, e-mail: marcin.zachowicz@grupalotos.pl