
Marka LOTOS została uhonorowana w sumie aż dwiema prestiżowymi tytułami Superbrands 2012 w VI edycji konkursu, który wyłonił najsilniejsze marki konsumenckie i biznesowe na polskim rynku. Nagrody otrzymały Grupa LOTOS w kategorii marki korporacyjnej oraz spółka LOTOS Paliwa – za markę stacji paliw.
Marka LOTOS została uhonorowana w sumie aż dwiema prestiżowymi tytułami Superbrands 2012 w VI edycji konkursu, który wyłonił najsilniejsze marki konsumenckie i biznesowe na polskim rynku. Nagrody otrzymała Grupa LOTOS S.A. w kategorii marki korporacyjnej oraz spółka LOTOS Paliwa za markę stacji paliw.
Tytuł Superbrands jest wyjątkowym wyróżnieniem dla zespołów marketingowych, przyznawanym już od 16 lat w ponad 85 krajach przez międzynarodową organizację The Superbrands Ltd. Celem projektu jest promowanie i nagradzanie sukcesów tych marek, które w sektorze konsumenckim i biznesowym zdobyły trwałą przewagę nad konkurencją.
Wyboru każdorazowo dokonuje Rada Marek - niezależne gremium ekspertów, podejmujących decyzje w oparciu o takie kryteria, jak m.in. rozpoznawalność marek, unikalny charakter oferowanych korzyści oraz siła więzi z klientami. W tym roku wyboru dokonali także konsumenci.
– To ogromny sukces, że stacje paliw LOTOS znalazły się w wąskim gronie najsilniejszych brandów na polskim rynku. Potwierdza to skuteczność naszej strategii, zakładającej wzrost jakości obsługi i rozwój sieci stacji zarówno w segmencie ekonomicznym jak i Premium, co przekłada się na coraz większą rozpoznawalność marki LOTOS – mówi Paweł Lisowski, prezes spółki LOTOS Paliwa. - Miło nam, że nasze wysiłki docenili nie tylko eksperci, ale również sami konsumenci, którzy w tym roku także mieli wpływ na wybór laureatów.
Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.(58) 308 75 70, (0) 505 050 454, e-mail: marcin.zachowicz@grupalotos.pl