logo

Ponad miliard złotych – tyle warta jest marka LOTOS. W 9. edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, opublikowanym w dzienniku „Rzeczpospolita”, wartość naszej marki wyceniono na 1 023 mln zł. Tylko 8 firm w kraju może poszczycić się lepszym wynikiem. Od 2004 roku i pierwszej edycji rankingu udało nam się ponad czterokrotnie podwyższyć jej wartość.

Ogólne

Ponad miliard złotych – tyle warta jest marka LOTOS. W 9. edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, opublikowanym w dzienniku „Rzeczpospolita”, wartość naszej marki wyceniono na 1 023 mln zł. Tylko 8 firm w kraju może poszczycić się lepszym wynikiem. Od 2004 roku i pierwszej edycji rankingu udało nam się ponad czterokrotnie podwyższyć jej wartość.

Jesteśmy bardzo dumni z tego wyniku. To wielki sukces wszystkich pracowników Grupy Kapitałowej LOTOS – mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką. – Tym bardziej, że udało nam się znacząco podwyższyć wartość marki w czasach kryzysu i wielkich wyzwań rynkowych. Ze słabo rozpoznawalnego symbolu i nazwy, staliśmy się markę budzącą pozytywne emocje, przyciągającą klientów, którzy coraz częściej wybierają naszą markę , nasze stacje.  Z roku na rok coraz bardziej przekonują się, że mogą tu liczyć na najlepsze produkty i potrzebną pomoc. I to właśnie jest dla nas warte miliardy złotych.

W poprzedniej edycji rankingu LOTOS zajął 11. miejsce z wartością marki szacowaną na 865,1 mln zł. W stosunku do roku 2011 jej wartość wzrosła więc o ponad 18 proc.

Biuro Komunikacji, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.58 308 87 31, 58 308 83 88, e-mail: media@grupalotos.pl