logo

Tytuł to przesłanie nowej kampanii wizerunkowej Grupy LOTOS, która rozpoczyna się 19 sierpnia. Celem kampanii jest pokazanie, że LOTOS jest partnerem wszystkich kierowców i wspiera ich na drogach. Nowy spot reklamowy jest utrzymany w konwencji reportażu – na równoległych planszach ukazane się zmagania rajdowe Roberta Kubicy oraz trud jazdy zwykłego kierowcy. Dynamiczny montaż i rozwiązania wizualne zastosowane są tak, by podkreślić, że dla LOTOS ważni są wszyscy kierowcy.

Ogólne

Tytuł to przesłanie nowej kampanii wizerunkowej Grupy LOTOS, która rozpoczyna się 19 sierpnia. Celem kampanii jest pokazanie, że LOTOS jest partnerem wszystkich kierowców i wspiera ich na drogach. Nowy spot reklamowy jest utrzymany w konwencji reportażu – na równoległych planszach ukazane się zmagania rajdowe Roberta Kubicy oraz trud jazdy zwykłego kierowcy. Dynamiczny montaż i rozwiązania wizualne zastosowane są tak, by podkreślić, że dla LOTOS ważni są wszyscy kierowcy.

- Jesteśmy przekonani, że dzięki nowej, ciekawej reklamie wizerunkowej wejdziemy w nową erę komunikacji naszej marki, w pełni nastawionej na wsparcie kierowców w ich codziennych zmaganiach na drogach. Dla LOTOS każdy kierowca jest wyjątkowy i zasługuje na profesjonalne wsparcie w podróży – mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką Grupy LOTOS.

Wersja rozszerzona klipu:

Wersja podstawowa klipu:

Kampania wizerunkowa została zrealizowana przez Biuro Zarządzania Marką Grupy LOTOS oraz agencję reklamową Grey. Za realizację spotu odpowiadało studio Tank, a za wykup powierzchni w mediach dom mediowy Starcom.

Biuro Komunikacji
Grupa LOTOS S.A.
ul. Elbląska 135,
80-718 Gdańsk,
tel. 58 308 87 31, 58 308 83 88, 58 308 83 55,
e-mail: media@grupalotos.pl