logo

W dziesiątym, jubileuszowym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, opublikowanym w dzienniku „Rzeczpospolita”, wartość naszej marki wyceniono na 1 107,3 mln zł. Tylko 8 firm w kraju może poszczycić się lepszym wynikiem. Od 2004 roku i pierwszej edycji rankingu wartość marki LOTOS wzrosła o 887 mln zł.

Ogólne

W dziesiątym, jubileuszowym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, opublikowanym w dzienniku „Rzeczpospolita”,  wartość naszej marki wyceniono na 1 107,3  mln zł. Tylko 8 firm w kraju może poszczycić się lepszym wynikiem. Od 2004 roku i pierwszej edycji rankingu wartość marki LOTOS wzrosła o 887 mln zł.

- Budowa wizerunku i siły marki LOTOS jest jednym ze strategicznych priorytetów Grupy LOTOS – mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką. - Udało nam się znacząco podwyższyć jej wartość. Od pierwszego rankingu w 2004 roku wartość naszej marki wzrosła 5-krotnie.To efekt konsekwentnych działań i myślenia kategoriami budowy silnej marki oraz  innowacyjnego podejścia w kreowaniu jej wizerunku. Podejścia, które buduje trwałe relacje z konsumentami. 

W 10. edycji  rankingu łączna wartość 330 polskich marek wzrosła o 3,2 proc. w porównaniu z zestawieniem ubiegłorocznym, a ich łączna wartość wynosi już prawie 60 mld złotych.

Biuro Komunikacji, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.58 308 87 31, 58 308 83 88, 58 308 83 55, e-mail: media@grupalotos.pl