
Zakończono zmiany w wyglądzie stacji segmentu ekonomicznego, trwa metamorfoza wybranych stacji premium sieci LOTOS. Zakres zmian dotyczy przede wszystkim kolorystyki oraz sposobu ekspozycji logotypu. Zastosowane rozwiązania służą również obniżaniu kosztów budowy nowych lub remontu starszych obiektów.
Zakończono zmiany w wyglądzie stacji segmentu ekonomicznego, trwa metamorfoza wybranych stacji premium sieci LOTOS. Zakres zmian dotyczy przede wszystkim kolorystyki oraz sposobu ekspozycji logotypu. Zastosowane rozwiązania służą również obniżaniu kosztów budowy nowych lub remontu starszych obiektów.
– Przemianę przeszły wszystkie stacje LOTOS Optima oraz część stacji premium – Ewa Pupek, szef biura marketingu, LOTOS Paliwa. – Równocześnie z procesem zmieniania wyglądu stacji paliw przeprowadzamy standaryzację sklepów i rozwijamy ofertę Cafe Punkt – to nie tylko nowe pozycje w menu, ale również elementy wystroju i wyposażenia stacji paliw – dodaje Ewa Pupek.
Na stacjach segmentu premium zakres zmian dotyczy głównie kolorystyki oraz sposobu ekspozycji znaku LOTOS na białym tle. Głównie po to, aby dostosować wygląd stacji do zaktualizowanej strategii marki LOTOS.
Subtelne zmiany dotyczą głównie poprawy kształtu i kolorystyki wiat, dystrybutorów, budynków stacji oraz pylonów, chociaż spostrzegawcze oko dostrzeże również niuanse na mniejszych elementach stacji, tj. myjkach, donicach, czy koszach na śmieci.
W przypadku segmentu ekonomicznego najważniejsza zmiana polega na wyeksponowaniu i powiększeniu znaku LOTOS będącego częścią znaku submarki Optima. Służyć to ma podkreśleniu związku z Grupą LOTOS – producentem i dostawcą najwyższej jakości paliw prosto z gdańskiej rafinerii.
Nowe rozwiązania i użyte materiały służą również obniżaniu kosztów budowy nowych lub remontu starszych obiektów. To kolejne działanie optymalizujące działalność operacyjną sieci, które zapoczątkowano w 2014.
Biuro Komunikacji
Grupa LOTOS S.A.
ul. Elbląska 135,
80-718 Gdańsk,
tel. 58 308 87 31, 58 308 83 88, 58 308 83 55,
e-mail: media@grupalotos.pl