Koncern z Gdańska dołączył do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska. Zarząd stowarzyszenia podjął decyzję jednogłośnie podczas posiedzenia, które odbyło się 3 października br.
Koncern z Gdańska dołączył do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska. Zarząd stowarzyszenia podjął decyzję jednogłośnie podczas posiedzenia, które odbyło się 3 października br.
– Znalezienie się w tak prestiżowym gronie to dla naszej firmy duże wyróżnienie – podkreśla Jarosław Wittstock, wiceprezes ds. korporacyjnych Zarządu Grupy LOTOS S.A. – Liczymy na wymianę wiedzy, doświadczeń i pomysłów z innymi członkami stowarzyszenia. Cieszymy się, że będziemy mogli aktywnie włączyć się w proces rozwoju reklamy, podnoszenia standardów etycznych i zawodowych w tej dziedzinie.
Grupa LOTOS jest jednym z największych reklamodawców w naszym kraju. Spółka ma na swoim koncie wiele efektywnych i zakrojonych na szeroką skale kampanii reklamowych oraz wizerunkowych. Wstąpienie do IAA Polska pozwoli Grupie LOTOS zaangażować się w proces opracowania założeń do nowego badania mediów. Chodzi o kierunek zmian, których celem byłoby dostarczenie wszystkim uczestnikom rynku komunikacji marketingowej badań lepiej odpowiadających na ich potrzeby.
IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r. i jest jedyną organizacją w naszym kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej: reklamodawców, agencje reklamowe, domy mediowe i media.
Priorytetowym zadaniem stowarzyszenia jest dbałość o to, by głos polskiej branży marketingowej był obecny i szanowany w debacie publicznej. W tym celu podejmowane są działania na rzecz rozszerzenia swobody komunikowania się producentów i konsumentów. Stowarzyszenie wpływa również na kształt i jakość regulacji dotyczących całej branży marketingowej oraz kształtuje wizerunek reklamy odpowiedzialnej społecznie i etycznej.
Obecnie IAA Polska ma już ponad 100 członków, a wśród nich takie firmy jak Coca-Cola HBC Polska, Unilever Polska, Fiat Chrysler Automobiles, Volkswagen Group Polska, Grupa Allegro, Grupa Żywiec, czy Philips Poland.
***
LOTOS to polska grupa kapitałowa, której działalność ma strategiczne znaczenie dla krajowego i europejskiego bezpieczeństwa w sektorze energii oraz polskiej gospodarki. LOTOS wydobywa gaz ziemny i ropę naftową w Polsce, Norwegii oraz na Litwie. Należy do niego, zlokalizowana w Gdańsku, jedna z najnowocześniejszych europejskich rafinerii, gdzie surowiec przerabiany jest głównie na wysokiej jakości paliwa, w tym paliwa premium – LOTOS Dynamic.
LOTOS to także sieć blisko 500 stacji paliw, dogodnie zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych, we wszystkich aglomeracjach i wielu miejscowościach na terenie całego kraju. LOTOS, jako sprzedawca detaliczny i hurtowy, zaopatruje w paliwa blisko 1/3 polskiego rynku. Zajmuje też pozycję drugiego przewoźnika kolejowego w kraju. LOTOS to także czołowy producent asfaltów drogowych, olejów silnikowych oraz smarów do samochodów, samolotów, pociągów, statków, a nawet pojazdów techniki wojskowej.
Dział Komunikacji Zewnętrznej, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel. 58 308 83 88, 58 308 72 29, e-mail: media@grupalotos.pl