Spółka LOTOS Paliwa przygotowała nową usługę, która umożliwia płacenie za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze. Od 30 grudnia br. aplikacja LOTOS Pay&Go będzie dostępna w wersji pilotażowej na 15 stacjach, by w II kwartale 2021 r. objąć większość obiektów LOTOSU.
Dzięki nowej usłudze, klienci tankujący paliwo nie będą mieli obowiązku regulowania płatności przy kasie. Od 30 grudnia br. aplikacja dostępna jest w wersji webowej na stronie: www.pay.go.lotos.pl.
Wystarczy utworzyć konto, podać adres email oraz zaznaczyć odpowiednie zgody. Następnie należy podać i zatwierdzić kod aktywacyjny, który został wysłany na wcześniej podany adres email. Po zatankowaniu auta, trzeba nacisnąć przycisk płatności. Użytkownik zostanie poproszony o zeskanowanie kodu QR na dystrybutorze. Pojawi się informacja o numerze stacji, numerze dystrybutora, szczegóły zakupu oraz kwota do zapłaty. Użytkownik zatwierdza transakcję, a po weryfikacji tożsamości nastąpi przekierowanie do strony płatności za pomocą kodu BLIK. Docelowo spółka rozważa także możliwość użycia kart płatniczych lub na przykład wirtualnych portfeli takich jak Google Pay i Apple Pay.
Aplikacja będzie dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i prowadzących działalność gospodarczą. Ewentualna faktura będzie wysyłana do klienta mailowo po zakończonej transakcji zdalnej.
Sprawdź: pay.go.lotos.pl/#/.
– Aplikacja do płatności mobilnych to udogodnienie szczególnie ważne w czasie pandemii, gdy ze względów bezpieczeństwa konieczne jest zachowanie dystansu i ograniczanie kontaktów.Nowe rozwiązanie nie tylko usprawni i przyspieszy obsługę, ale także ułatwi korzystanie ze stacji paliw osobom niepełnosprawnym czy rodzicom z małymi dziećmi – mówi Wojciech Weiss, prezes Zarządu spółki LOTOS Paliwa.
Wprowadzenie aplikacji LOTOS Pay&Go będzie przebiegało etapami. W pierwszym, aplikacja będzie umożliwiała dokonywanie płatności za zakup paliwa na wybranych 15 stacjach LOTOS (lista poniżej). W II kwartale 2021 r. planowane jest, aby aplikacja objęła większość stacji sieci LOTOS. W kolejnych etapach aplikacja zostanie rozbudowana o dodatkowe moduły, m.in. nawigowanie do stacji LOTOS, nowe formy płatności czy zakup produktów sklepowych dostępnych „na podjeździe” (np. płynu do spryskiwaczy).
Do czasu pełnego uruchomienia nowej aplikacji LOTOS Pay&Go, planowanego na II kwartał 2021 r., funkcjonować będzie nadal dotychczasowa aplikacja „LOTOS dla Kierowcy”.
Lista stacji, na których zapłacisz przy pomocy aplikacji:
- Gdańsk ul. Elbląska 87
- Gdańsk ul. Sadowa 3
- Gdańsk ul. Kołobrzeska 41A
- Gdańsk al. Zwycięstwa 13
- Gdańsk al. Jana Pawła II 25C
- Gdańsk ul. Odyseusza 18
- Gdańsk ul. Spacerowa 50
- Gdynia al. Zwycięstwa 165
- Szczecin ul. Gerarda Merkatora 1
- Szczecin ul. Przyjaciół Żołnierza 8
- Poznań ul. Jana Pawła II 2
- Warszawa ul. Pułkowa/róg Wóycickiego
- MOP Malankowo Zach. Działowo 26 Płużnica
- MOP Malankowo Wsch. Działowo 27 Płużnica
- MOP Koszwały ul. Modrzewiowa 1b Koszwały
Mapę stacji znajdziesz też TUTAJ.
Wypróbuj aplikację LOTOS Pay&Go i płać za paliwo przy dystrybutorze!
***
Spółka LOTOS Paliwa posiada ponad 500 stacji paliw w całym kraju, co stawia ją na trzecim miejscu pod względem liczby stacji paliw w Polsce. Spółka jest również wiceliderem w segmencie MOP (Miejsc Obsługi Podróżnych) – w ramach sieci funkcjonuje ich 23, przy autostradach A1, A2, A4 i A6 oraz przy drogach ekspresowych S3 oraz S7. Stacje oferują bogatą ofertę produktów gastronomicznych, a także szeroki wachlarz dostępnych usług, tj.: sklep, myjnia, czy usługi motoryzacyjne. Głównym zakresem działalności LOTOS Paliwa jest: zarządzanie siecią stacji paliw, handel detaliczny z klientami biznesowymi, rozwój sieci sprzedaży detalicznej, hurtowej oraz poprzez sieć samoobsługowych dystrybutorów oleju napędowego i benzyn (System Diesel Service – SDS) i Handel B2B.
Biuro Komunikacji Zewnętrznej, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel. 58 308 72 29, 58 308 70 44, e-mail: media@grupalotos.pl