logo

Przejrzysta forma prezentacji szerokiej gamy produktów, pełna responsywność oraz ułatwiony kontakt z klientami to główne zalety nowego serwisu internetowego spółki LOTOS Oil. Premiera witryny miała miejsce 26 stycznia 2022 roku, a za jej wdrożenie odpowiedzialna jest trójmiejska agencja interaktywna JAMEL.

Działalność handlowa

Głównym celem, jaki stał przed zespołem projektowym zaangażowanym w prace nad serwisem, była prezentacja szerokiej gamy produktów LOTOS Oil. Należąca do Grupy Kapitałowej LOTOS spółka ma bowiem w swojej ofercie smary i oleje do maszyn rolniczych, aut osobowych, ciężarowych, statków,  motocykli, pojazdów kolejowych oraz kosmetyki i płyny eksploatacyjne, a w ramach każdej z tych kategorii znajdują się produkty o różnych właściwościach i zastosowaniu.

W ramach serwisu zaprojektowane zostały więc 3 ścieżki doboru produktów: po typie pojazdu, po typie oleju oraz trzeci - łączący te dwa sposoby filtrowania. Ten ostatni został przygotowany w formie czterech schematów, czyli uproszczonych rysunków samochodu osobowego, ciężarowego, pojazdu rolniczego oraz statku. Każdy z nich ma oznaczone podzespoły bądź elementy układów. Użytkownik po kliknięciu w wybrany element otrzymuje listę odpowiednich produktów z oferty LOTOS Oil.

oil strona

Nowy serwis LOTOS Oil wychodzi naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Nie tylko ze względu na założenia technologiczne i pełną responsywność serwisu, ale także dzięki sposobowi prezentacji oferty. Zależało nam, aby niezależnie od potrzeb, użytkownik mógł szybko dotrzeć do interesujących go produktów. Stąd rozbudowana ścieżka doboru i wyszukiwania produktów - mówi Emilia Białas, dyrektor marketingu i komunikacji LOTOS Oil.

Ze względu na rozbudowane struktury sprzedaży i szeroką współpracę eksportową LOTOS Oil, w ramach serwisu wdrożona została interaktywna mapa kontaktu. Użytkownik, korzystając z mapy konturowej świata, wybiera kraj, a system wyświetla dane kontaktowe do pracownika spółki odpowiedzialnego za relacje handlowe z danym regionem.

Nowa strona lotosoil.pl jest spójna z serwisem korporacyjnym Grupy LOTOS na płaszczyźnie wizualnej oraz technologicznej. Layout serwisu bazuje na rozwiązaniach wypracowanych na etapie prac nad serwisem lotos.pl. Obydwa serwisy zostały wdrożone na JAMEL CMS, sprawdzonym rozwiązaniu agencji JAMEL. Za przygotowanie grafik produktowych oraz schematów pojazdów odpowiedzialna była agencja Mixed Media.

Prace nad nowym serwisem lotosoil.pl to kontynuacja wieloletniej współpracy z Grupą LOTOS, w ramach której odpowiadaliśmy m.in. za wdrożenie i utrzymanie intranetu oraz serwisu korporacyjnego Grupy. Powierzenie naszej agencji wdrożenia nowego serwisu LOTOS Oil to potwierdzenie zaufania, jakim darzy nas jedna z największych w Europie spółek kapitałowych - podsumowuje Jakub Formela, CEO JAMEL.

***

LOTOS Oil to lider branży olejowej z ponad 24% udziałem w rynku. Przedmiotem działalności LOTOS Oil jest produkcja i dystrybucja środków smarnych: olejów samochodowych, przemysłowych i smarów, olejów bazowych, a także kosmetyków i chemii samochodowej. LOTOS Oil oferuje najwyższej jakości oleje, rozwija także profesjonalny serwis olejów smarowych, stanowiący integralną część oferty sprzedaży. Serwis Olejowy to usługa, która pomaga Klientom wprowadzać nowe procedury i techniki, dzięki czemu gwarantuje bezpieczną eksploatację parku maszynowego.

W Spółce wszystkie procesy objęte są Zintegrowanym System Zarządzania, łączącym wymagania NATO dotyczące zapewnienia jakości w projektowaniu, pracach rozwojowych i produkcji zgodnie z normą AQAP 2110, Systemu Zarządzania Jakością według normy ISO 9001, Systemu Zarządzania Środowiskiem według normy ISO 14001 oraz Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy według normy ISO 45001.

Udostępnij