Pod koniec kwietnia firmę wyróżniono w konkursie Orłów „Wprost” województwa pomorskiego. Co więcej, kolejny rok z rzędu marka olejowa LOTOS zdobyła I miejsce w kategorii oleje silnikowe w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta.
Pod koniec kwietnia firmę wyróżniono w konkursie Orłów „Wprost” województwa pomorskiego. Co więcej, kolejny rok z rzędu marka olejowa LOTOS zdobyła I miejsce w kategorii oleje silnikowe w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta.
Tytuł Orła „Wprost” otrzymują przedsiębiorcy, którzy znaleźli się w zestawieniu opracowanym przez wywiadownię gospodarczą Bisnode we współpracy z redakcją magazynu „Wprost”. To już trzecia statuetka na koncie spółki LOTOS Oil uzyskana dzięki dobrym wynikom finansowym, a przede wszystkim notowanemu zyskowi netto.
W imieniu spółki nagrodę odebrał Marcin Bartosiak, dyrektor ds. finansowych LOTOS Oil. Wyróżnienie to świadczy o odpowiedzialności biznesowej i społecznej spółki, a taka odpowiedzialność powinna być celem nadrzędnym funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Warto dodać, że tytuł otrzymują firmy z wyróżniającymi wynikami finansowymi. Pod uwagę brane są między innymi przychody ze sprzedaży oraz zysk netto za ostatnie lata. Dodatkowym wymogiem jest brak notowań na listach nierzetelnych Płatników. Zestawienie laureatów ma charakter ogólnopolski, a nagrody wręczane są podczas gal w poszczególnych rejonach.
Produkty LOTOS Oil najpopularniejsze wśród konsumentów
Marka LOTOS Oil zdobyła Złoty Laur Konsumenta w kategorii oleje silnikowe w XIV edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności. O przyznaniu tego wyróżnienia decydują głosy konsumentów zebrane w sondażu telefonicznym oraz przez ankieterów działających w najważniejszych punktach miast na terenie całego kraju. Wskazują oni najbardziej wyróżniające się na rynku produkty i marki, które są godne polecenia.
Tegoroczne wyniki głosowania ponownie potwierdziły mocną pozycje rynkową oraz dużą rozpoznawalność marki LOTOS wśród polskich klientów. Budują to sukcesy LOTOS Oil zarówno w kraju, jak i na rynkach zagranicznych. Wszystko to w połączeniu z bardzo dobrym postrzeganiem przez kierowców świadczy o tym, że spółka z powodzeniem konkuruje z globalnymi koncernami.
To kolejne wyróżnienie LOTOS Oil w tym plebiscycie. Złoty Laur Konsumenta został uzyskany przez spółkę również w latach 2015, 2016 i 2017 w kategorii oleje silnikowe. Firma otrzymała także nagrody Laur Konsumenta – Lider Dekady (2004-2014) oraz Laur Konsumenta – Top Marka 2013.
Celem konkursu jest coroczne wyłanianie najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Ta prestiżowa i szczególnie cenna nagroda daje producentom, dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na pytanie, które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Z kolei dla Konsumentów jest doskonałym wyznacznikiem podejmowanych decyzji zakupowych.
***
Warto przypomnieć, że Robert Kubica, jako ambasador marki, będzie promował nową linię w pełni syntetycznych, energooszczędnych i zaawansowanych technologicznie olejów silnikowych LOTOS Quazar Dynamic. Spółka informowała o tym pod koniec marca br., przy okazji ogłoszenia podpisania umowy partnerskiej z kierowcą.
***
LOTOS Oil wchodzi w skład Grupy Kapitałowej LOTOS, dynamicznie rozwijającego się koncernu, specjalizującego się w poszukiwaniach, wydobyciu i przerobie ropy naftowej oraz dystrybucji i sprzedaży szerokiego asortymentu produktów naftowych.
LOTOS Oil produkuje i dystrybuuje najwyższej jakości oleje samochodowe, przemysłowe i smary, oleje bazowe, dystrybuuje kosmetyki i chemię samochodową, a także rozwija profesjonalny serwis olejów smarowych, stanowiący integralną część oferty sprzedaży i stanowiący ważny element budowania kompetencji i pozycji spółki na rynku olejów przemysłowych.
Biuro Komunikacji, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.58 308 87 31, 58 308 83 88, 58 308 83 55, e-mail: media@grupalotos.pl