logo

Komunikaty

Już po raz drugi nad przygotowaniami „Rankingu polskich marek" 2007 czuwa Rada Patronów Marki, która wspiera i promuje rozwój krajowych i brandów. Wśród członków Rady są przedstawiciele firm - właścicieli największych i najmocniejszych marek, które i wiedzą, jak dużą wartość ma dobry wizerunek.

[...]
Paweł Olechnowicz, Prezes Grupy LOTOS
Grupa Lotos SA intensywnie inwestuje w rozwój swoich marek. Lotos to marka silna, o bardzo dobrej i stale rosnącej rozpoznawalności. To marka naszych głównych produktów -paliw i olejów. Nadal będziemy ją rozwijać, ale wprowadzamy też nowe, takie jak choćby Dynamie - markę nowego, ultranowoczesnego paliwa dostępnego na stacjach grupy Lotos, jednocześnie zakończyliśmy opracowywanie nowej, „skrojonej na miarę", strategii marketingowej Koncernu Bałtyckiego Lotos.

Grupa Lotos jest drugim co do wielkości producentem paliwa w Polsce. Jest dominującym graczem na rynku olejów samochodowych. W ubiegłym roku sprzedała ponad 7 min ton produktów i dzięki temu miała prawie 27-proc. udział w krajowym rynku paliw. Grupa przygotowuje zakrojony na dużą skalę program inwestycyjny, który umożliwi jej do 2012 r. wzrost przerobu ropy naftowej z obecnych 6 do 10.5 min ton rocznie. Lotos ma też własne złoża ropy i za kilka lat chce wydobywać z Bałtyku nawet 1 min ton surowca rocznie.
[...]