logo

Komunikaty
Paliwa, oleje, firmowe stacje w całej Polsce, a teraz gadżety i zestawy kosme­tyków. Gdańska Grupa Lotos chce dogo­nić inne duże koncerny paliwowe. Na pierwszy „ogień" poszły kosmety­ki pomagające eksploatować samochód w zimie. Kosmetyki i płyny eksploatacyjne Lotosu dostępne będą na stacjach oraz w sklepach motoryzacyjnych i hipermarketach. Oferta obejmować będzie płyny do chłodnicy i spryskiwaczy. dodatki do paliw, płyny przeciwzamarzające. - Wprowadzenie nowych propozycji to z jednej strony odpowiedź na oczekiwania nabywców naszych olejów czy smarów. Z drugiej zaś wynik analiz rynku - mówi Artur Szatan z Grupy Lotos. - Lotos ma być gwarancją zarówno jakości, jak i skuteczności. Lotos jest najbardziej znaną marką na polskim rynku olejowym. Udziały w rynku szacowane są na około 30 procent. Według badań przeprowadzonych w czerwcu tego roku przez Ipsos-ASI wskaźnik spontanicznej znajomości tej marki wynosi blisko 78 proc. wspomagana zaś sięga 96 proc. Według sondażu przeprowadzonego przez branżowy miesięcznik „Stacja Benzynowa" oleje Lotos są najchętniej kupowanymi olejami na stacjach nie zrzeszonych, patronackich Orlenu i patronackich Lotosu.