logo

Komunikaty
Spółka Grupy Lotos, Lotos Oil SA, podpisała umowę o współpracy z siecią sprzedaży Autodistribution Polska (AD Polska). Firma ta stała się dystrybutorem sieciowym produktów Lotosu. - Od początku tego roku rozwijamy współpracę z sieciami punktów napraw organizowanymi przez firmy dystrybucyjne - zapewnia Jacek Matracki, dyrektor ds. handlu Lotos Oil SA. - W tej chwili to blisko 2300 punktów i przybywa ich. Naturalnie więc postrzegamy je jako ważnych i kluczowych partnerów w tym segmencie rynku. Firmy świadczące usługi napraw najogólniej można podzielić na warsztaty autoryzowane przez producentów samochodów, szybkiej obsługi - tak zwane „Fast Fit", zrzeszone w sieci tworzonej przez dys¬trybutorów i producentów części oraz warsztaty niezależne.

Grupa AD Polska jest jednym z najpoważniejszych graczy na rynku ar¬tykułów motoryzacyjnych. W całym kraju ma 8 hurtowni, 40 lokalnych filii sprzedaży i 91 serwisów tej sieci. AD Polska z siedzibą w Dębicy jest członkiem grupy ADI z branży motoryzacyjnej, operującej w 21 krajach, z centralą w Belgii.