logo

Komunikaty

Rusza kampania reklamowa olejów silnikowych Lotos pod hasłem „I oto chłodzi". Promowana jest wprowadzana na rynek nowa rodzina olejów z formułą Thermal Control, w skład której wchodzą: Lotos Traffic Turbodiesel, Lotos Economic, Lotos Race&Rally oraz Lotos Traffic.

Cechą nowych olejów jest ochrona krytycznych elementów silnika przed niekorzystnym działaniem wysokich obciążeń termicznych. Oleje pojawią się na rynku w nowych kanistrach. - Według przeprowadzonych badań konsumenckich, nowe opakowania naszych olejów spełniają oczekiwania dotyczące zarówno ergonomii, jak i estetyki. Atutem jest również nowa i czytelna etykieta -mówi Artur Szatan, dyrektor pionu marketingu i rozwoju Lotos Oil SA.

Kampania będzie realizowana za pośrednictwem głównych stacji telewizyjnych, outdooru i prasy Zostanie również wykorzystana reklama na dachu taksówek (taxi top). Kreację kampanii przygotowała agencja AD Fabrika FCB. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy OMD Poland.